Autohooldus
Autohooldus
Kõik autod nõuavad mõne aja tagant regulaarset hooldust, milleläbi tagatakse sõiduki eeskujulik töökord ning toimimine.
Küsi pakkumist
Küsi pakkumist päringu vormi kaudu ning vastame 1h jooksul.
Lahtiolekuajad
- Tööpäevadel: 8:30 – 17:30
- Laupäeval: Kokkuleppel
- Pühapäeval: SULETUD
Autohooldus
Kõik autod nõuavad mõne aja tagant regulaarset hooldust, milleläbi tagatakse sõiduki eeskujulik töökord ning toimimine. Ühtlasi annab hästihooldatud sõiduk omanikule kindlustunde ning lisaks hoiab ajalooga hooldatud autol ka paremini järelturu väärtust. Hoolduse kohta võib leida palju eksiarvamusi, paljude meelest ongi see vaid pelgalt õlivahetus, kuhu külge on poogitud ka mõne filtriga tegelemine ning naljaviluks ka autopesu.
Reaalsus aga nii pole. Hoolduse tõeliseks eesmärgiks on luua eeldused selleks, et hiljem ei tekiks autoga sügavamaid ja raskemaid probleeme. Hoolduse all vahetatakse tõepoolest ära õlid, filtrid ning tähtsad kuluosad, ent lisaks kontrollitakse üle ka kogu auto üldine seisukord.
Kui selle käigus avastatakse tõsisemaid probleeme, teavitatakse alati sellest autoomanikku ning lepitakse kokku nende likvideerimine. Hoolduse käigus täidetakse uuemate autode puhul ka hooldusraamatut, mille olemaosolu aitab hästi sammu pidada sõiduki ajalooga ning vajadusel pärast ka edasimüügiga.
Koolitatud töötajad
Hoolitseme, et meie meeskond kasutaks kõige tõhusamaid ja modernsemaid töövõtteid läbi regulaarsete koolituste
10 aastat kogemust
Juhtivatel töökohtadel on väga kogenud proffessionaalid
Parim hinna ja kvaliteedi suhe
Mei ei tee oma tööd odavalt. Eelistame teha tööd kvaliteetselt. Ppakume kliendile meeldivat teenindust ja kvaliteetset tööd, mõistliku hinnaga.
Garantii
Teeme oma tööd alati võimalikult hästi, mistõttu anname julgelt oma töödele garantii.
Usaldusväärne partner
Soovime olla kliendile usaldusväärne partner, kelle juurde võib pöörduda nii väikeste kui ka suurte probleemidega.
Kõrge kvaliteet
Teostame regulaarseid majasiseseid kvaliteedikontrolle, mis hoiavad meie kvaliteedi kõrgel.
Mida hoolduse käigus kontrollitakse?
Kui sõiduauto tuleb hooldusesse, alustataksegi enamasti põhjaliku kontrolli ning veaotsinguga. Kontrolli käigus vaadatakse üle kõik nähtavusega seonduv, kliimasüsteemi olukord ning paljud olmenüansid. Tulede puhul jälgitakse pirnide korrasolekut ning seda, et kõik valgustusseadmed korralikult töötaksid.
Kui ka see on korda aetud, mõõdetakse üle vedelike tasemed ning vajadusel neid täiendatakse või vahetatakse. Ette võetakse õli, jahutusvedelik, pidurivedelik ning roolivõimendi õli. Kui märgatakse mõne vedeliku kadu, otsitakse lekkeid ning vajadusel need parandatakse.
Hoolduse käigus tuleb üle vaadata ka rehvid ning hinnata nende seisukorda. Kulunud mustriga või liialt vanad rehvid tuleb kindlasti asendada. Hooajalise hoolduse käigus vahetavad töökojad rehvide olemasolul ka talverehvid suverehvide vastu või vastupidi.
Tõstukil uuritakse läbi ka sõiduki veermik, raamistik ning kõik sinna kinnituvad elemendid alates jõuülekandest kuni väljalaskeni välja. Vedrustuse poole pealt vaadatakse läbi amordid, puksid, õõtshoovad, šarniirid, stabilisaatorvardad ning kõik muu, mis võiks sõiduohutust mõjutada. Silikooni või muusuguse määrdeainega käiakse üle kõik tihendid, vajadusel õlitatakse ka seda nõudvaid osi, näiteks õõtshoobasid.
Veermiku kontrolli raames tehakse autodele tihti hoolduses ka sillastend. See aitab rataste geomeetria tagasi õigesse asendisse panna ning selle tulemusel paraneb “viltuste” sildadega auto juhitavus ja ohutus marginaalselt. Eriti päevakorras on see enne talve.
Viimaks ühendatakse auto ka OBD-lugejaga ning kontrollitakse üle, et ega sõiduk pole hoolduste vahel mõne veakoodiga esile tulnud. Kui on, siis uuritakse miks need tekkisid, vajadusel parandatakse probleemi tekitaja ära ning seejärel kustutatakse kood süsteemist ära.
Uutel autodel teostatakse hoolduseid on umbes 15-20 000 kilomeetri tagant ning sama põhimõtet võib tegelikult kasutada ka vanemate sõidukite puhul. Miks nii? Peamiselt, sest täpselt sellise intervalli tagant on soovitatav vahetada mootoriõli – seega miks mitte ühe korraga mitu erinevat asja teha?