Autoremont

Autoremont

Autohoolduse all mõistetakse üldiselt mingi kindla perioodi tagant teostatavaid töid, mille abil tagatakse auto edaspidine toimimine. Mida vanemaks auto saab ning mida rohkem kilomeetreid odomeetrile koguneb, seda tõenäolisemalt saab auto ühel hetkel osaks mõnele töötamise lõpetanud katkisele jupile, mõnele õnnetusele või lihtsalt ootamatule esile kerkinud probleemile. Sel juhul võetakse ette süvenenum autoremont.

Küsi pakkumist

Küsi pakkumist päringu vormi kaudu ning vastame 1h jooksul.

Lahtiolekuajad
Võtke julgelt ühendust

+372 57 705 693

Autoremont

Autohoolduse all mõistetakse üldiselt mingi kindla perioodi tagant teostatavaid töid, mille abil tagatakse auto edaspidine toimimine. Mida vanemaks auto saab ning mida rohkem kilomeetreid odomeetrile koguneb, seda tõenäolisemalt saab auto ühel hetkel osaks mõnele töötamise lõpetanud katkisele jupile, mõnele õnnetusele või lihtsalt ootamatule esile kerkinud probleemile. Sel juhul võetakse ette süvenenum autoremont.

Esmalt võimegi arutleda küsimuse üle, et kas remontida autot kodus või teha seda kusagil töökojas? Ümar vastus oleks loomulikult, et sõltub ju sellest, mida remontida on vaja. On täiesti tõsi, et kergemad hooldustööd, nagu näiteks õlivahetused, värviparandused või kasvõi generaatori vahetamine on väikese tehnilise taibu ning tööriistade olemasolul täiesti teostatavad.

Auto on paraku aga tehniliselt keerukas asi. Sõidukid erinevad ehituse ja lähenemise poolest margiti ning mida aeg edasi, seda komplekssemaks autod lähevad. Seega kui ette on vaja võtta mingi raskem ning spetsialisti kätt nõudvam remonditöö, on mõistlik väisata töökoda. Milliseid töid kõige enam autotöökodades tehakse ning kuidas töökoda valida?

Koolitatud töötajad

Hoolitseme, et meie meeskond kasutaks kõige tõhusamaid ja modernsemaid töövõtteid läbi regulaarsete koolituste

10 aastat kogemust

Juhtivatel töökohtadel on väga kogenud proffessionaalid

Parim hinna ja kvaliteedi suhe

Mei ei tee oma tööd odavalt. Eelistame teha tööd kvaliteetselt. Ppakume kliendile meeldivat teenindust ja kvaliteetset tööd, mõistliku hinnaga.

Garantii

Teeme oma tööd alati võimalikult hästi, mistõttu anname julgelt oma töödele garantii.

Usaldusväärne partner

Soovime olla kliendile usaldusväärne partner, kelle juurde võib pöörduda nii väikeste kui ka suurte probleemidega.

Kõrge kvaliteet

Teostame regulaarseid majasiseseid kvaliteedikontrolle, mis hoiavad meie kvaliteedi kõrgel.

Millised on levinumad tehtavad remonditööd?

Populaarsemate remonditööde ülesloetlemisel võimegi alustada kohe väljastpoolt keretöödega. Sageli seostatakse kõige vajalikumaid remonditöid kapotialuse eluga, ent auto kere eest tuleb täpselt sama tihedalt ning tragilt hoolt kanda. Keretööde all eemaldatakse või parandatakse oksüdeerumise või mõne muu defekti ohvriks langenud osasid või teostatakse värvitöid, plekitöid ja klaasivahetust. 

Mootoriremonti võib keretööde kõrval samaväärselt keerukaks, kui mitte isegi veel täpsemaks ja raskemaks pidada. Enamasti kuuluvad sagedamate mootoritööde hulka hammasrihmakomplekti vahetus, õlivahetused ning kõikvõimalike tihendite asendamine. Vahel tuleb aga ette karmimaid töid, nagu näiteks kolvirõngaste vahetus, mille pärast tuleb mootor sisuliselt lahti võtta.

Enamasti pöördutakse mootoriremonti kas korralise hoolduse käigus või siis, kui kapoti alt hakkab kostuma mõningaid ebameeldivad helisid. Lekete ilmnemine on samuti täiesti pädev põhjust mehhaaniku jutule minemiseks.. Lisaks teostatakse mootoriremondi all muude mootoriruumis leiduvate komponentide parandust, näiteks roolivõimendi või generaatoriga seonduvaid töid.

Mootori kõrval vaadatakse üle ka käigukast, sidur ja selle seisukord. Nagu ka mootori puhul, vajab ka käigukast aeg-ajalt õlivahetust. Selle tegemata jätmine lõpeb kasti kehva töökorraga ning halvimal juhul ka remontimise või uue kastiga. 

Veermiku remont võetakse ette, kui auto vedrustussüsteemist kostub kolinaid, midagi puruneb või mõjutab tõsiselt juhitavust ning selle läbi ka sõitjate ohutust. Veermikuremont on olemuselt pigem odavamapoolne, ent sõltuvalt autost võib mõne asjaga töötamisel esineda ka suuremaid väljaminekuid. Veermikus parandatakse või asendatakse amorte, pukse, kuulliigendeid, õõtshoobasid ja muid silladetaile, ühtlasi vaadeldakse ka korrosioonikahjustused ning raamistiku üldist seisukorda. 

Kuna tänapäeva autod on elektroonikast pungil ning kõike kontrollivad erinevad ajud ja arvutid, siis teostatakse töökodades ka detailseid diagnostikatöid ning ümberprogrammeerimisi. Viimaks jääb üle veel salong ning kõik seal töötav – kliimasüsteemid, mugavusfunktsioonid ja palju muud. 

Mis liigub, see kulub ning vajab lõpuks hooldust või remonti. Autoremondilukkseppade eesmärgiks ongi suuta kõikvõimalike väljakutsete ja probleemide vastu võidelda ning kliendi jaoks tagada parim võimalik kvaliteet.

Kuidas ära tunda kvaliteetseid remonditöid teostatavat töökoda?

Iga autoomanik soovib oma kahjustada saanud või remonti vajava sõiduki korda saada võimalikult kiiresti ning kvaliteetset. Korralik töökoda peab suutma osutada remonditeenust ilma, et pärast klient mingisuguste vigade või uuesti kerkinud probleemide tõttu pretensioone esitama peaks.

Head töökoda iseloomustavad põhiliselt oskused probleem leida, see algusest lõpuni likvideerida, selle käigus avanenud hooldusvõimalustest kliendi teavitamine ning nende teostamine. Tähtsad on ka avatud suhtlus ja kiirus.

Äärmiselt päevakorras on ka spetsiaalse tööriistvara olemasolu. Moodne ja korralik autotöökoda ei ole mitte suvalise angaari alla viidud tõstuk koos tööriistakarbiga, vaid tuleb koos kõikide tänapäevaste remontimise-, diagnostika-ning hooldusvõimalustega. Seadmetest peavad kindlasti esindatud olema kõik hüdraulilised, pneumaatilised ja mehaanilised lahendused, et ühegi auto puhul järeleandmisi tegema ei peaks. Niinimetatud tati-ja-teibi lahendust ei soovi ju näha mitte keegi.

Järgmisena tasub jälgida, et kas töökoja personal on sertifitseeritud, väljakoolitatud ning motiveeritud. Sageli on spetsiaalsetele markidele või mudelite keskendunud töökodades majandamas tulihingelised entusiastid, kes nende auto erinüansse ja keerdkäike väga täpselt tunnevad. Tavaliselt saab selles kõiges veenduda läbi töökoja kodulehe külastamise, kohapeale mineku või helistamise. Suureks abiks on ka internet.

Üldiselt kõikidele markidele keskenduvad remonditöökojad on küll samuti head, ent vahel võib mõne täppisprobleemi likvideerimine neile arusaadavalt parajaks pähkliks osutuda. Seega tasub töökoja valikul jälgida hinnanguid, suunitlust ning üleüldist tagasisidet.

Tavaliselt saab selles veenduda läbi töökoja kodulehe külastamise, kohapeale mineku või helistamise. 

Autoremondi kui mõiste puhul on üks tähtsamaid nüansse avariijärgne remont. Õnnetuse juhtumisest ei ole kaitstud mitte keegi ning enamikel juhtudel vajavad autod suuremal või väiksemal määral ülesremontimist. 

Avariijärgne remondiprotsess algab tegelikult hoopis liikluskindlustuse olemasolust. Kindlustuspakkuja valib avariiteate saamise järel välja koostööpartnerist sobiva töökoja, kellega koos konsulteeritakse valmis parim võimalik lahendus auto remontimiseks. Auto peab viimaks vastama kõikidel ettenähtud 

Küll aga peab meeles pidama, et avariijärgset remonti ei teostata kindlustuse poolt juhul, kui klient viib sõiduki parandamiseks koostööpartnerina mittekvalifitseeritud või kinnitatud töökoja juurde. Sel juhul peab maksma omast taskust.