Poleerimine

Poleerimine

Autode iluhoolduse üheks alustalaks on sõiduki poleerimine, mille eesmärgiks on värvkattele värskuse, läike ning ka kaitse andmine. Poleerimise käigus eemaldatakse auto värvkattelt kriimud-kraapsud ning sõltuvalt poleerimise tüübist, on tulemuseks kas läikiv või suisa uut autot meenutav välimus.

Küsi pakkumist

Küsi pakkumist päringu vormi kaudu ning vastame 1h jooksul.

Lahtiolekuajad
Võtke julgelt ühendust

+372 57 705 693

Miks vajavad autod poleerimist?

Oma teel veedetud või seistud kilomeetrite jooksul saab auto värvkiht paratamatult kahjustada. Värv muutub tuhmimaks, kivid, asfalt ning lendlevad osakesed tekitavad kriimustusi ning teedel kasutatav keemia sööbib läbi värvpinna. Kaob sära, mis saatis sõidukit salongist lahkudes ning lisaks silmailu kadumisele, tekib suurem võimalus rooste tekkimiseks. Tõenäoliselt vajab poleerija meisterlikku kätt ka auto, mida on näiteks halvasti värvitud.

Koolitatud töötajad

Hoolitseme, et meie meeskond kasutaks kõige tõhusamaid ja modernsemaid töövõtteid läbi regulaarsete koolituste

10 aastat kogemust

Juhtivatel töökohtadel on väga kogenud proffessionaalid

Parim hinna ja kvaliteedi suhe

Mei ei tee oma tööd odavalt. Eelistame teha tööd kvaliteetselt. Ppakume kliendile meeldivat teenindust ja kvaliteetset tööd, mõistliku hinnaga.

Garantii

Teeme oma tööd alati võimalikult hästi, mistõttu anname julgelt oma töödele garantii.

Usaldusväärne partner

Soovime olla kliendile usaldusväärne partner, kelle juurde võib pöörduda nii väikeste kui ka suurte probleemidega.

Kõrge kvaliteet

Teostame regulaarseid majasiseseid kvaliteedikontrolle, mis hoiavad meie kvaliteedi kõrgel.

Kui tihti tuleks autot poleerida?

Ideaaltingimustes tuleks igat sõidukit kas paari aasta või mingi hulga läbitud kilomeetrite järel poleerida. Sageli vajavad seda isegi värskelt konveirilt maha veerenud uued autod. Autode poleerimine pole aga päris mustvalge ning jaguneb enamasti läigestavaks kaitsepoleerimiseks ning süvapoleerimiseks. Lisateenustena poleeritakse ka esiklaasi ning autotulesid.

Enne igat poleerimisprotsessi tehakse põhjalik eeltöö – autokere pestakse ülipuhtaks, eemaldades värvpinnalt kogu pigi, mustuse ning muud ained. Töö viib läbi spetsialist, kes kasutab spetsiaalseid poleermasinaid ning poleerimispastasid. Sobivate vahendite olemasolul on autot võimalik poleerida ka ise, ent kogemuste puudumisel ning ideaalse tulemuse saavutamisel on mõistlik see protsess usaldada pigem spetsialisti kätte. 

Kaitsepoleerimine ning süvapoleerimine

Kaitsepoleerimine annab sõidukile kena läike ning kaitse, ent ei pruugi tingimata luua ülimalt uueväärset välimust. Protsessis kasutatakse tavaliselt ühte väiksema abrasiivsusega poleerpastat, mille abil kriimud ning väiksemad pinnadefektid eemaldatakse ning seda ilma “hologramme” ehk töötlusjälgi jätmata.

Kuna lakikihi ning värvi paksusele on kaitsepoleerimisel sisuliselt olematu mõju, lubab see saavutada peaaegu lõputuid poleerimiskordi. Seega sobib see ideaalselt näiteks pidevalt sõidus olevale argisõidukile paremini, kui mõnele hobiautole. Ka hinna poolest on kaitsepoleerimine odavam kui süvapoleerimine. Pärast kaitsepoleerimist kantakse veel autokerele vaha või keraamika, mis lisab veelgi enam läiget ning kaitseb autot paremini määrdumise eest.

Süvapoleerimine on tavaliselt palju aeganõudvam ning selle tulemusel näeb auto välja kas nagu uus või isegi sellest paremgi. Abrasiivsete vahendite ning mitmeetapilise poleerimise jooksul eemaldatakse peaaegu kõik kriimustused, välja arvatud sellised kriimud, mis ulatuvad kuni kruntvärvini välja. Ühtlasi silutakse ära ka värvi ebatasasused või valgumised.

Süvapoleerimist soovitatakse pigem autole, mis pole väga ammu poleerija kätt näinud või mis on mingitpidi erilisemas staatuses.